Přemýšleli jste někdy jak z vašich emailů vytěžit více?

...Máte stovky emailů v outlooku a práce s nimi už není přehledná?
Pošlete někdy zprávu vícekrát na jednu adresu?
...Musíte ručně odhlašovat příjemce, kteří nechtějí vaše emaily?
Viděli jste registrační formuláře pro zákazníky na stránkách konkurence?
...Rádi byste věděli, zda vaše zprávy někdo opravdu čte?



Pokud jste si odpověděli ano, na některou z otázek výše, nezoufejte, nejste totiž sami.
Existují tisíce lidí, kteří řeší denně podobné problémy.

Možná jste si říkali, že musí existovat způsob, jak proces evidence kontaktů a vytvoření a rozeslání hromadného emailu udělat rychle a jednoduše. A máte pravdu. Zde se dozvíte jak vše převést do praxe a jak se vyhnout chybám při použití Email Marketingu.

Ale nejříve musíte vědět...
Proč většina lidí, kteří vlastní webové stránky nebo mají firemní seznam zákazníků, neví jak na to, když mají napsat a odeslat hromadný email.

Tušíte, že existuje spousta lidí, kteří doufají, že jim firemní zpravodaje a nabídky přinesou spousty peněz právě využitím síly Email Marketingu.
Smutná pravda je, že poměr lidí "doufajících, že jim Email Marketing vydělá peníze" proti těm, kteří "opravdu vydělávají peníze" je žalostný.
Zjistíte, že pouze 1 z 10 nyní využívá efektivně Email Marketing k tomu, aby opravdu generoval zisk.

Asi souhlasíte, že je to opravdu smutné číslo. Ale nebojte se, protože se právě chystáte naučit, jak se stát tím jedním z deseti. :-)

Jedním z důvodů, proč nejsou úspěšní ve svém úsilí o účinný Email Marketing je, že jim chybí "know-how jak na to".
Chybují v tom jaké nástroje využít, jak spravne odesílat emaily, jak používat personalizaci a jak nastavit celý plán pro Email Marketing tak, aby generoval zisk.

Vím, pravděpodobně si říkáte...
"A co tedy zapříčiní, že mé emaily bude někdo číst, že vzbudí důvěru, že někdo klikne na mé odkazy v nich a že tím nakonec získám zákazníka?"

Obvykle je velký rozdíl mezi přístupem, který vede k akci výše a tím, kdy příjemce email jednoduše vymaže.

Opravdu velký, ten největší je v tom, že nemáme velké zkušenosti, technické znalosti a schopnosti reklamního specialisty v oboru Email Marketingu.
Ale nikdo z nás nemá tolik času, aby strávil roky studia a získal tyto dovednosti, a já se vám chystám ukázat, že je opravdu nepotřebujete...

OPRAVDU MŮŽU PŘIPRAVIT EMAIL, ODESLAT HO, SLEDOVAT, KDO HO ČTE A KLIKÁ NA ODKAZY, A TO VŠE BĚHEM NĚKOLIKA MINUT A NEBO DOKONCE PLNĚ AUTOMATICKY?


Chci vás ujistit, že odpověď na tuto otázku, která měla padnout hned na začátku je...ANO, je možné stát se profesionálem v oblasti Email Marketingu.

Tajemství je v použití správných nástrojů a postupů, ke kterým vám umožníme přístup!

Neslibuji vám, že budete tím nejlepším specialistou a odborníkem v oblasti Email marketingu za jeden večer, to co můžu slíbit je toto...

Naučíte se používat nástroje a způsoby, které jsou jinde ve světe již běžné, a používá je mnoho úspěšných firem po celém světe.
Systém, který představuji se osvědčil u tisíců amerických firem, které již ví, že Email Marketing je jedním z nejefektivnějších nástrojů vlastní propagace a zvyšování zisku.
Budete měsíce a roky napřed pred svou konkurencí, která o těchto možnostech zatím neví.

Zde jsou vlastnosti systému pro opravdu účinný a profesionální Email Marketing...

Šetří čas
Emaily pro firemní nabídky, zpravodaje, novinky apod. jsou uloženy jako šablony a jsou ihned k použití
Vytvoření a editace nové kampaně je snadná a rychlá
Odeslání hromadného emailu na vybrané seznamy přijemců na dvě kliknutí

Zavádí systém
Eviduje kontakty/příjemce v přehledných seznamech
Seznamy vytváří dle potřeby pro aktivní zákazníky, účastníky školení, registrace z webu, návštěvníky veletrhů apod.
Archivuje odeslané zprávy a umožňuje jejich prohlížení na internetu nebo jako RSS kanál

Pracuje za vás
Hlídá, abyste neodeslali zprávu vícekrát na jeden email
Automaticky příjemce odhlásí, pokud si již nepřeje dostávat vaše emaily
Kontroluje vaše emaily proti spamu
Automaticky odešle uvítací email nebo informace novým zákazníkům
Odesílá zprávy dle nastaveného plánu, např. každý den, týden apod.
Odesílá automaticky přání k narozeninám nebo výročí dle nastaveného data

Přivádí zákazníky
Přes online formuláře na vašich stránkách registruje nové kontakty
Umožňuje přihlásit se k odběru novinek

Poskytuje informace
Informuje vás, kdo otevřel a četl vaše zprávy
Zobrazí, kdo klikl, na které odkazy ve vaší zprávě
Umožňuje vyhodnotit, který text zprávy je účinnější

A to vše přehledně ve vašem internetovém prohlížeči a v češtině.

Takový systém bude ale určitě strašně drahý. Chyba!

Jistě, mohl bych všechny tyto informace učit na zvláštním kurzu, což jsme také zvažovali a pak prodávat celý software za mnoho desítek tisíc korun, ale to nechci a ani na to nemám čas.
Proto jsem se rozhodl nabídnout systém okamžitě, online na internetu, tak aby vám byl ihned dostupný a vždy aktuální.
To také výrazně snížilo naše náklady a my tak můžeme nabídnout službu s výraznou slevou.
Připravili jsme systém, které postihuje všechny části nezbytné pro úspěšný Email Marketing, nazvali jsme ho SmartEmailing.

Takto komplexní systém není jinde dostupný v češtině a podobné systémy v angličtině stojí více než 20.000 Kč za rok.
Ale nechci náš systém prodávat takto draze, proč? Protože chci, abyste si ho mohli dovolit, a pokud budete spokojeni, řekli o něm také svým známým.

Pokud se rozhodnete dnes, v letní promo nabídce na této stránce, můžete mít přístup do systému SmartEmailing po dobu jednoho roku za 9.990 Kč s DPH.

Věřím, že je to fér nabídka ve srovnání s tím, kolik můžete vydělat jeho správným používáním a jaké know-how vám přináší.
Je čas, abyste ze svých emailů vytěžili maximum a přeměnili jejich hodnotu v zisk správným Email Marketingem.
Příliš nečekejte, cenu můžeme kdykoliv změnit, toto je limitovaná letní nabídka.

A navíc, nic neriskujete. Jsme si tak jistí touto nabídkou, že garantujeme 45 denní lhůtu na vrácení peněz, pokud nebudete spokojeni.

Rozhodněte se! Neinvestovat do nástrojů, které vám vydělají peníze si nedovolte.

Objednat přeplatné systému SmartEmailing na jeden rok za
9.990 Kč včetně DPH s garancí vrácení peněz po dobu 45 dní.

Thomas Procházka
"Ředitel SmartEmailing"

Thomas Procházka působil 15 let v Americe jako marketing konzultant v oboru "Online Business" a jako specialista na E-commerce Marketing.
V současné době provozuje systém SmartEmailing v České republice.


* pokud spravujete nyní více než 5.000 kontaktů, vyhrazujeme si právo na individuální úpravu podmínek
* nabídka je jedinečná, je na ni již aplikována sleva za roční předplatné a nemůže na ni být poskytnuta další sleva
* systém SmartEmailing provozuje společnost ABANDON s.r.o., podpora@smartemailing.cz